Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Ostro, ale bezpiecznie!

Poniżej film z serii Onet 100″, który przygotowaliśmy wspólnie z redakcją portalu Business Insider dla jednego z naszych klientów – firmy Jusky.

Spółka działania w Polsce jako wyłączny dystrybutor specjalistycznych noży bezpiecznych, wykorzystywanych na przez pracowników działów produkcji lub magazynów. Wspomniane noże znakomicie sprawdzają się jako niezwykle ostre, wydajne a zarazem bezpieczne narzędzia, do codziennego użytkowania.

Ten natywny w swoim charakterze film, lokuje produkt klienta w szerszym kontekście tematycznym. Całość filmu, mówi o znaczeniu bezpieczeństwa pracy w polskich zakładach produkcyjnych. Podpowiada zatrudnionym na jakie elementy BHP powinni zwrócić uwagę. Obok bezpieczeństwa przeciwpożarowego czy dróg ewakuacji w przypadku zagrożenia, wskazuje również ważność korzystania z bezpiecznych narzędzi pracy. W tym także specjalistycznych noży, które sprawdzają się zdecydowanie bardziej niż tzw. zwykłe „tapeciaki”.

Ale ze szczegółami najlepiej zapoznać się samemu:

Filmy typu Onet 100″ znakomicie sprawdzają się w długoterminowym kreowaniu wizerunku marki. Są też świetnym narzędziem w budowaniu świadomości zastosowania określonych rozwiązań w konkretnych sytuacjach, w jakich mogą znaleźć się potencjalni użytkownicy prezentowanych produktów.

Głównymi zaletami Onet 100″ są:

  • gwarancja liczby wyświetleń (nie mniej niż 50000)
  • współpraca redakcyjna przy tworzeniu scenariusza filmu
  • natywny, nienachalny sposób lokowania produktów
  • nowoczesny, dynamiczny przekaz multimedialny

Efekty kampanii dla marki Jusky:

  • Liczba wyświetleń łącznie: 66 545
  • Aż o 33% większa liczba minimalnych wyświetleń gwarantowanych
  • Wyświetlenia w portalu Business Insider: 64 916
  • 1 629 obejrzeń filmu w social media

chcesz dostawać powiadomienia o nowych wpisach?

Zapisz się do naszego newslettera!

Close Menu