Poniżej film z serii Onet 100″, który przygotowaliśmy wspólnie z redakcją portalu Business Insider dla jednego z naszych klientów – firmy Jusky.
Spółka działania w Polsce jako wyłączny dystrybutor specjalistycznych noży bezpiecznych, wykorzystywanych na przez pracowników działów produkcji lub magazynów. Wspomniane noże znakomicie sprawdzają się jako niezwykle ostre, wydajne a zarazem bezpieczne narzędzia, do codziennego użytkowania.
Ten natywny w swoim charakterze film, lokuje produkt klienta w szerszym kontekście tematycznym. Całość filmu, mówi o znaczeniu bezpieczeństwa pracy w polskich zakładach produkcyjnych. Podpowiada zatrudnionym na jakie elementy BHP powinni zwrócić uwagę. Obok bezpieczeństwa przeciwpożarowego czy dróg ewakuacji w przypadku zagrożenia, wskazuje również ważność korzystania z bezpiecznych narzędzi pracy. W tym także specjalistycznych noży, które sprawdzają się zdecydowanie bardziej niż tzw. zwykłe „tapeciaki”.
Ale ze szczegółami najlepiej zapoznać się samemu:
Filmy typu Onet 100″ znakomicie sprawdzają się w długoterminowym kreowaniu wizerunku marki. Są też świetnym narzędziem w budowaniu świadomości zastosowania określonych rozwiązań w konkretnych sytuacjach, w jakich mogą znaleźć się potencjalni użytkownicy prezentowanych produktów.
Głównymi zaletami Onet 100″ są:
- gwarancja liczby wyświetleń (nie mniej niż 50000)
- współpraca redakcyjna przy tworzeniu scenariusza filmu
- natywny, nienachalny sposób lokowania produktów
- nowoczesny, dynamiczny przekaz multimedialny
Efekty kampanii dla marki Jusky:
- Liczba wyświetleń łącznie: 66 545
- Aż o 33% większa liczba minimalnych wyświetleń gwarantowanych
- Wyświetlenia w portalu Business Insider: 64 916
- 1 629 obejrzeń filmu w social media