Internet to najbardziej nowoczesne aktualnie medium. Można powiedzieć, że w pewnym sensie jest następcą prasy. Ale i telewizji, ponieważ coraz w sieci możemy znaleźć coraz więcej treści multimedialnych.
Materiały video cieszą się w internecie bardzo dużą popularnością. Znakomicie sprawdzają się również w działaniach marketingowych, reklamowych czy wizerunkowych.
Wspólnie z redakcjami grupy Onet opracowujemy krótkie, dynamicznie i ciekawe tematycznie filmy Onet 100″. Czy one są?
- to krótkie materiały video stworzone do dystrybucji głównie w social media
- dzięki napisom, odpowiedniej dynamice i stylowi narracji, można je oglądać bez dźwięku, na każdym urządzeniu
- są emitowane w serwisach tematycznych Onet i w social mediach Grupy Onet-RAS Polska
- gwarantowana oglądalność – zazwyczaj min. 50000 projekcji
Poniżej prezentujemy jedną z realizacji video Onet 100″, którą wspólnie z redakcją Business Insidera przygotowaliśmy dla naszego klienta, oferującego na polskim rynku specjalistyczne noże bezpieczne.
Zapraszamy do zapoznania się z materiałem
Jak widać, powyższy film nie ma charakteru zwykłej reklamy. Jest materiałem natywnym czyli przygotowywany przez redakcję. Redaktor odpowiedzialny za przygotowanie treści, porusza tematykę zdecydowanie szerszą, niże tylko wprost związaną z produktem.
Instrukcja użycia noża bezpiecznego jest w inteligentny i delikatny sposób „zaszyta” w scenariusz filmu. Konkretny produkt lokowany w kontekście ogólnej, szerokiej tematyka zarządzania procesami produkcyjnymi. To typowy, nowoczesny i ciekawy content marketing.
Efekty kampanii
- Łączna liczba wyświetleń : 57733
- Gwarantowana projekcji przekroczona o 15%
- Wyświetlenia w serwisie Business Insider 23.907
- Projekcje w social media: 33.826
- Zasięg posta w social media: 133.164 (liczba odbiorców)