Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Internetowy PR marki klienta

Manufaktura Firan to młoda marka na rynku polskim. Tworzona przez prawdziwych pasjonatów, którzy w swoje ręcznie wytwarzane produkty, wkładają serce, pomysłowość i kreatywność. Firma ma ambicje uzyskania stabilnej pozycji rynkowej a także szybkiego, ale zrównoważonego rozwoju. By tak się stało, niezbędny jest odpowiedni odbiór marki przez potencjalnych klientów.

Dlatego też zostaliśmy poproszeni o wsparcie w budowaniu wizerunku Manufaktury Firan w internecie. W ramach rocznego kontraktu, na zakres naszych działań składały się:

  • współtworzenie strategii PR’owej i marketingowej
  • określanie koncepcji komunikacji z rynkiem
  • wsparcie przy powstawaniu nowej strony internetowej klienta: https://www.manufakturafiran.pl
  • edycja treści na stronę internetową klienta, wraz z opisami portfolio produktowego
  • prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, Instragram)
  • doradztwo i consulting marketingowy

chcesz dostawać powiadomienia o nowych wpisach?

Zapisz się do naszego newslettera!

Close Menu