Manufaktura Firan to młoda marka na rynku polskim. Tworzona przez prawdziwych pasjonatów, którzy w swoje ręcznie wytwarzane produkty, wkładają serce, pomysłowość i kreatywność. Firma ma ambicje uzyskania stabilnej pozycji rynkowej a także szybkiego, ale zrównoważonego rozwoju. By tak się stało, niezbędny jest odpowiedni odbiór marki przez potencjalnych klientów.
Dlatego też zostaliśmy poproszeni o wsparcie w budowaniu wizerunku Manufaktury Firan w internecie. W ramach rocznego kontraktu, na zakres naszych działań składały się:
- współtworzenie strategii PR’owej i marketingowej
- określanie koncepcji komunikacji z rynkiem
- wsparcie przy powstawaniu nowej strony internetowej klienta: https://www.manufakturafiran.pl
- edycja treści na stronę internetową klienta, wraz z opisami portfolio produktowego
- prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, Instragram)
- doradztwo i consulting marketingowy