Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Czy grill musi być niezdrowy?!

Kampania content marketingowa, którą zrealizowaliśmy dla marki Roleski. Jak wszyscy doskonale się orientujemy, marka ma swoim portfolio szereg produktów spożywczych, takich jak keczupy, musztardy, majonezy czy dressingi.

Wspólnie z klientem zaplanowaliśmy kampanię, która miała na celu przypomnieć konsumentom o marce Roleski przed tzw. długim weekendem majowym, czyli czasem wzmożonego grillowania. Dlatego też, kampania wystartowała 18 kwietnia i trwała aż do momentu rozpoczęcia majówki, czyli 29 kwietnia 2018.

Treści jakie marka chciała komunikować do rynku i konsumentów w tym okresie, dotyczyły dwóch tematów. Po pierwsze dotyczyły one zdrowego sposobu odżywiania się, szczególnie podczas majowego grillowania. By osiągnąć ten cel zrealizowaliśmy dla klienta kampanię typu Native in feed. Na specjalnie przygotowanych do niej miejscach, zamieściliśmy zajawki imitujące treść redakcyjną. Poniżej jej wizualizacja ze strony głównej Onet.pl, wyemitowanej w bardzo dobrze wyeksponowanym miejscu, tuż obok sekcji Biznes.

Wszyscy internauci, zainteresowani tą tematyką, tj. zdrowego a zarazem smacznego sposobu na majowego grilla, klikając w baner, byli kierowani na specjalnie przygotowany w tym celu landing-page na stronie www firmy Roleski. Na tejże podstronie nasz klient udzielał odpowiedzi na zadane na zajawce pytanie. Tym samym, internauci otrzymywali wiedzę i informację o tym, w jaki sposób przygotować zdrowe i smaczne posiłki z grilla. Jednocześnie, marka sugerowała i rekomendowała swoje produkty, jako niezbędny element zbliżającej się majówki.

Treść artykułu nadal dostępna na jest na stronie marki Roleski, pod poniższym linkiem:

https://republikaroleski.pl/czy-grill-musi-byc-niezdrowy-grilluj-zdrowo-z-krolewska-republika-roleski/


Drugi przekaz, jaki marka kierowała w tym czasie do rynku dotyczył jej polskiego charakteru. Roleski bowiem to w pełni polskie przedsiębiorstwo, zbudowane na polskim kapitale, a przy tym firma rodzinna. Jako, że w ostatnim czasie obserwuje się wzrost patriotyzmu gospodarczego, marka chciała wyróżnić się konkurencji, właśnie takim przekazem. Tym bardziej, że długi weekend majowy, to czas świąt narodowych – Dzień Flagi czy Rocznica Uchwalenia Konstytucji 3 Maja.

By dotrzeć z przekazem do osób, które w swoich decyzjach zakupowych kierują się krajem produkcji – Polska, marka przygotowała następującą kreację banerową.

Powyższa kreacja, kierowała do podstrony klienta.

Jej zawartość, jest nadal dostępna pod linkiem:

https://republikaroleski.pl/firma-roleski-100-polskosci/

Efekty kampanii:

  • ponad 12000 osób otrzymało przed majowym grillowaniem informację, że warto wybrać produkty marki Roleski
  • ruch na stronie www firmy wzrósł aż o 1021% w stosunku rok do roku

chcesz dostawać powiadomienia o nowych wpisach?

Zapisz się do naszego newslettera!

Close Menu