Kim jest nasz klient?
Nasz klient, firma JUSKY, została założona w 2004 roku we Wrocławiu. Od samego początku zajmuje się sprzedażą profesjonalnych narzędzi tnących dla przemysłu. W swojej ofercie ma innowacyjne produkty, wyróżniające się wysoką jakością. Znajdują one zastosowanie główne w przemyśle, handlu i branży usługowej.
JUSKY, jako ekspert w swojej wąskiej dziedzinie, służy też fachową pomocą techniczną w zakresie odpowiedniego doboru narzędzi do specyfiki działania swoich klientów. Wykwalifikowany zespół doradców technicznych udziela odpowiedzi na pytania i problemy klientów.
Oferowane przez klienta produkty, mimo że obecne na rynku już od 15 lat, nie są jeszcze masowo znane i wykorzystywane w naszym kraju. Zakłady produkcyjne czy magazyny, często wybierają do codziennej pracy zwykłe „tapeciaki”, kierując się głównie ich (rzekomo) niską ceną i łatwym dostępem. Nie zwracają przy tym w ogóle uwagi na kwestie bezpieczeństwa wykorzystujących je pracowników.
Jakie działania zrealizowaliśmy dla klienta?
Dlatego też realizowaliśmy dla klienta roczną kampanię wizerunkową, której celem było budowanie rynkowej świadomości marki JUSKY, jako eksperta w zakresie dostarczania noży bezpiecznych. Zaplanowaliśmy 6 działań, realizowanych na portalu Business Insidera, a więc otoczeniu biznesowym, stanowiącym grupę docelową naszego klienta.
Opracowaliśmy cykl 4 tekstów, przybliżających czytelnikom samą markę JUSKY oraz specyfikę produktów jakie oferuje. Każda z publikacji dotykała nieco innego aspektu tematycznego:
- ograniczenia kosztów przedsiębiorstw jakie ponoszą na zakup narzędzi, przy jednoczesnym wzroście bezpieczeństwa pracy pracowników
- perspektywa pracownicza – obok zarobków równie istotnym jest bezpieczne miejsce pracy i korzystanie z ergonomicznych i wydajnych narzędzi
- obalenie mitów związanych z błędnym postrzeganiem noży ceramicznych
- prezentacja marki i produktów w formie wywiadu z Panem Prezesem JUSKY – Jackiem Juszczakiem
Materiały tekstowe przeplataliśmy realizacjami video. Zrealizowaliśmy dla klienta 2 filmy natywne typu Onet 100″, które osadzane i promowane były na serwisie www.businessinsider.com.pl. Tematyką filmów były:
- prezentacja noża bezpiecznego AS 100, możliwości jego zastosowania i sposobu obsługi
- bezpieczeństwo pracy pracowników posługujących się nożami bezpiecznymi
Czytaj więcej na temat naszych realizacji video na: https://www.stadlermedia.pl/co-robimy/materialy-video/
Jakie były efekty i zasięgi kampanii?
- 16731 przeczytań materiałów tekstowych
- 124278 wyświetleń filmów video
- łączny zasięg kampanii – 141009 osób