Każdy Polak, choć trochę interesujący się piłką nożną, zna takie nazwiska jak Jerzy Dudek, Łukasz Fabiański czy Wojciech Szczęsny.
Niewielu jednak wie, że inny były już polski bramkarz, stworzył własną linię rękawic bramkarskich. O kim mowa? O Wojciechu Małeckim, który bronił barw Ekstra-klasowej Korony Kielce czy Górnika Łęczna.
Mieliśmy przyjemność wspierać rozwój jego marki Football Masters, realizując kampanię sprzedażową za pośrednictwem grupy Onet.
Narzędzie 1 – Panele w rotacji
Zamieściliśmy na stronie głównej Onet.pl banery reklamowe. Znajdowały się w prawym bloczku portalu. Jak widać poniżej, panele miały różne rozmiary, ale ten sam przekaz – zachęcający potencjalnego klienta do zapoznania się z wysokojakościowymi i nagradzanymi produktami marki Football Masters.

W ciągu 5 dni trwania kampanii Football Masters zyskało:
- aż 16 651 421 wyświetleń swoich banerów na stronie głównej Onet.pl
- tym samym marka zrealizowała też kampanię wizerunkową docierając do 16 milionów Polaków!
- dokładnie 873 potencjalnych klientów odwiedziło sklep internetowy Football Masters
Narzędzie 2 – Display premium
Następnie, przez kolejnych 12 dni, prowadziliśmy kampanię sprzedażową, opartą o narzędzie Display premium. Tego typu banery różnią się od Paneli w rotacji 2 zasadniczymi cechami.
Po pierwsze, banery mają większe rozmiary, np. typu double-billboard czy wide-board.
Po drugie, są wyświetlane nie tylko na stronie głównej Onetu, ale także na wielu innych portalach Grupy. Dzięki temu, Football Masters zwiększyło zasięg dotarcia ze swoim przekazem, do internatów odwiedzających np. serwisy „Facet”, „Sport” czy „Ekstraklasa.tv”.
Osiągnięte dla Football Masters wyniki dzięki narzędziu Display premium to:
- 2 325 783 wyświetlenia banerów na wszystkich serwisach grupy Onet
- 1164 potencjalnych klientów, którzy odwiedzili sklep internetowy Football Masters.
Działanie dodatkowe
W ramach współpracy, jako działanie wspierające kampanię sprzedażową, opublikowaliśmy artykuł na temat marki Football Masters na portalu Przegląd Sportowy. Twarzą tej publikacji był popularny Gabor, czyli bramkarz biorący udział w piłkarskiej zabawie programu telewizyjnego „Turbokozak”. W każdym odcinku, Gabor broni rzuty karne zaproszonych gości, właśnie w rękawicach Football Masters.

Zapraszamy do zapoznania się całym artykułem pod linkiem:
https://www.przegladsportowy.pl/pilka-nozna/od-amatora-do-turbokozaka/t515dcl
Artykuł przeczytało łącznie 2 969 230 internautów.