Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Kierowca a skarpetki ?!

Brzmi intrygująco, prawda? Skąd w ogóle pomysł na to, by pisać o skarpetach w kontekście osób prowadzących samochody? Dlaczego niby kierowcy powinni zwracać uwagę na skarpety?

Ciekawy, intrygujący lub aktualny temat na zajawce to jeden z podstawowych kryteriów skutecznego działania narzędziem content marketingowym – Native in feed. Poniższa kreacja cieszyła się największą popularnością, wśród internautów, którzy zareagowali na kampanię efektywnościową, jaką prowadziliśmy dla naszego klienta – właściciela marki Veera.

Klient określił cel kampanii jako zwiększenie świadomości internautów w zakresie sposobów wykorzystania produktów medycznych marki Veera. Podchodzi bowiem w nowoczesny sposób do swojej działalności marketingowej, wyznając złotą zasadę „know me – like me – trust me – pay me”. W pierwszej kolejności stawia na przekazanie potencjalnym klientom konkretnej wiedzy merytorycznej.

Dlatego też, wykorzystanie narzędzia Native in feed było najbardziej skutecznym ku temu działaniem. Klient sprecyzował 4 grupy docelowe, do których chciał trafić ze swoim przekazem eksperckim. Byli to:

  • sportowcy, w tym także sportowcy amatorzy
  • osoby podróżujące samolotami
  • pracownicy spędzający czas w większości na stojąco
  • kierowcy samochodów, podróżujący dłużej niż 2 godziny

Do każdej z tych grup docelowych, klient przygotował po 2 kreacje banerowe, odnoszące się do ich specyfiki.

Do sportowców

Osoby zainteresowane tą tematyką, na przykład biegacze, klikając w powyższą kreację, wchodziły na specjalnie przygotowaną w tym celu stronę internetową klienta. Na niej, internauci otrzymywali pełen pakiet informacji o tym, w jaki sposób można poprawić swoje wyniki sportowe, dzięki zastosowaniu wyrobów oferowanych przez markę.

Te treści dostępne są tutaj:

https://www.veera.pl/zdrowie-i-uroda/sposoby-sportowcow-na-opuchniete-nogi

Analogiczne przykłady do pozostałych grup docelowych

PODRÓŻUJĄCY SAMOLOTEM

Treść artykułu

https://www.veera.pl/zdrowie-i-uroda/jak-nie-odchorowywac-podrozy-samolotem

PRACUJĄCY NA STOJĄCO

Artykuł dla tej grupy docelowej

https://www.veera.pl/zdrowie-i-uroda/drepcz-w-pracy

I WSPOMNIANI JUŻ KIEROWCY

Kreacje kierował na stronę:

https://www.veera.pl/zdrowie-i-uroda/kierowco-pamietaj-o-skarpetkach

EFEKTY KAMPANII

Marka Vera zyskała:

  • 2.080.825 wyświetleń powyższych kreacji na portalach grupy Onet
  • 7.505 kliknięć wejść na stronę www klienta
  • drugi rekordowy wynik sprzedażowy sklepu internetowego w ujęciu miesięcznym

chcesz dostawać powiadomienia o nowych wpisach?

Zapisz się do naszego newslettera!

Close Menu