Brzmi intrygująco, prawda? Skąd w ogóle pomysł na to, by pisać o skarpetach w kontekście osób prowadzących samochody? Dlaczego niby kierowcy powinni zwracać uwagę na skarpety?
Ciekawy, intrygujący lub aktualny temat na zajawce to jeden z podstawowych kryteriów skutecznego działania narzędziem content marketingowym – Native in feed. Poniższa kreacja cieszyła się największą popularnością, wśród internautów, którzy zareagowali na kampanię efektywnościową, jaką prowadziliśmy dla naszego klienta – właściciela marki Veera.

Klient określił cel kampanii jako zwiększenie świadomości internautów w zakresie sposobów wykorzystania produktów medycznych marki Veera. Podchodzi bowiem w nowoczesny sposób do swojej działalności marketingowej, wyznając złotą zasadę „know me – like me – trust me – pay me”. W pierwszej kolejności stawia na przekazanie potencjalnym klientom konkretnej wiedzy merytorycznej.
Dlatego też, wykorzystanie narzędzia Native in feed było najbardziej skutecznym ku temu działaniem. Klient sprecyzował 4 grupy docelowe, do których chciał trafić ze swoim przekazem eksperckim. Byli to:
- sportowcy, w tym także sportowcy amatorzy
- osoby podróżujące samolotami
- pracownicy spędzający czas w większości na stojąco
- kierowcy samochodów, podróżujący dłużej niż 2 godziny
Do każdej z tych grup docelowych, klient przygotował po 2 kreacje banerowe, odnoszące się do ich specyfiki.
Do sportowców
Osoby zainteresowane tą tematyką, na przykład biegacze, klikając w powyższą kreację, wchodziły na specjalnie przygotowaną w tym celu stronę internetową klienta. Na niej, internauci otrzymywali pełen pakiet informacji o tym, w jaki sposób można poprawić swoje wyniki sportowe, dzięki zastosowaniu wyrobów oferowanych przez markę.
Te treści dostępne są tutaj:
https://www.veera.pl/zdrowie-i-uroda/sposoby-sportowcow-na-opuchniete-nogi
Analogiczne przykłady do pozostałych grup docelowych
PODRÓŻUJĄCY SAMOLOTEM
Treść artykułu
https://www.veera.pl/zdrowie-i-uroda/jak-nie-odchorowywac-podrozy-samolotem
PRACUJĄCY NA STOJĄCO
Artykuł dla tej grupy docelowej
I WSPOMNIANI JUŻ KIEROWCY
Kreacje kierował na stronę:
https://www.veera.pl/zdrowie-i-uroda/kierowco-pamietaj-o-skarpetkach
EFEKTY KAMPANII
Marka Vera zyskała:
- 2.080.825 wyświetleń powyższych kreacji na portalach grupy Onet
- 7.505 kliknięć wejść na stronę www klienta
- drugi rekordowy wynik sprzedażowy sklepu internetowego w ujęciu miesięcznym